Handels og leveringsbetingelser

Kort og godt!

– Altid 14 dages bytte- og returret!
– Normalt 1-3 dages levering 
– Har du spørgsmål, kan du altid sende en mail eller ringe til vores kundeservice. (Se info under kontakt).


Vores priser
Alle vores viste priser på hjemmesiden er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Prisen på bestillingstidspunktet, er den gældende pris.

Generelle oplysninger

Santana.dk ejes og drives af

JHL Medie ivs

CVR-nr. 37694630

Tømmergade 15

6830 Nørre Nebel

Mailadresse kontakt@cheapcharly.dk

Tlf. 25 94 24 84 (kl. 10-12)


Bestilling
Når du har afgivet en bestilling, vil du modtage en online bekræftelse. Skulle du ikke modtage denne bekræftelse indenfor 1 time, bør du kontakte os.
Du vil desuden modtage en ny mail, samme dag din ordre er afsendt. 
Når du handler med cheapcharly.dk indgås aftaler på dansk.
Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, kan du logge ind på siden, eller sende en mail til kontakt@cheapcharly.dk

Betaling
Vi tilbyder flere mulige betalingsmetoder.
Den mest sikre – og den betalingsform, vi anbefaler alle kunder, er, at betale med et betalingskort – vi modtager følgende korttyper:
. Visa/Dankort
. Visa
. Visa Electron 
. MasterCard 
. MasterCard Debit
. Maestro


Online betaling med kort
Ved betaling med elektronisk betalingskort trækkes beløbet først, når vi afsender varerne.
Der betales via sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Det betyder, at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående.
Når du handler med et betalingskort, forbeholder vi os retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger, der er opgivet, er sande. 

Vi tager ikke kortgebyrer.


Betaling via ViaBill:

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din

månedsydelse den 20. i hver måned.

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.

Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.

Har du allerede en Viabill konto, koster det 39kr. i gebyr hver måned.

Læs mere: https://viabill.dk/forretningsbetingelser/premium/


Leveringstid

1-3 hverdage, hvis ikke andet er oplyst ved produktet.
Vi sender altid bestillinger i indkommende rækkefølge – så ved udsalg, fødselsdag eller lignende kan der forekomme en lidt længere leveringstid.

Post Nord omdeler vores pakker og i nogle tilfælde af større pakker vil Danske fragtmænd blive benyttet.

Ved bestilling af flere varer hvor en af dem har længere leveringstid, så sender vi varerne samlet når de alle er klar til levering. Er der længere leveringstid på noget af det, så vil kunden naturligvis blive gjort opmærksom på dette. Ved længere leveringstid, vil dette normalt stå på varens beskrivelse.


Forsendelsesomkostninger

Pris til pakkeshop 39,-

Pris med omdeling til din hjemmeadresse 69,- 

Visse produkter kan have en højere fragtpris. Du vil altid kunne se den endelig fragtpris for netop det produkt du har valgt. Inden du afslutter handlen. 

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.
Du vil altid kunne bestille et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Returnering/fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på alle varer fra modtagelsesdagen.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail, eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 
Varens stand, når du sender den tilbage
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som “brugt”, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun kan få en lille del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså kun gøre det samme med varen, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen, som du vil skulle betale.


Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Når der er tale om en ren returvarer/ombytningsvarer, vil udgiften til returneringen tilfalde dig – vi betaler til gengæld for, at den ny-ombyttede varer sendes til dig igen.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Cykler

Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. kr.: 300.-

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Santana.dk

Tømmergade 15

6830 Nørre Nebel

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.


Reklamation
Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til kontakt@cheapcharly.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. 

Vi har brug for følgende information, når du returnerer varer.
Du bedes oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.


Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal returneres i forsvarlig emballage, og få en kvittering for dine portoudgifter, så vi evt. kan tilbagebetale dine fragtomkostninger ved berettigede reklamationer.

Kontakt os.
Hvis du vil kontakte os, kan du gøre det via mail på:
kontakt @ cheapcharly.dk 


Politik omkring kundeoplysninger
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med os på Cheapcharly.dk, har vi brug for følgende oplysninger: 
. Navn 
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse 

Vi foretager registreringen og videregivelsen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos cheapcharly.dk og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. 

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.


Dataansvarlig er JHL Medie IVS.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@cheapcharly.dk

Cookies
På cheapcharly.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på cheapcharly.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere cheapcharly.dk.

 
Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kontakt@cheapcharly.dk.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her –http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 08.04.2019

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Cheapcharly.dk
Tømmergade 15
6830 Nr.Nebel 
E-mail: kontakt@cheapcharly.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________

Bestilt den: ____________________     Modtaget den: __________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________     

Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)